فارور | Faroor

امروز همان فردایست که دیروز انتظارش را می‌کشیدم

فارور | Faroor

امروز همان فردایست که دیروز انتظارش را می‌کشیدم

دیوانه‌ترین‌مردم‌شهرم،توکجایی؟
خونه جدید

خونه جدید

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ب.ظ

این خونه‌رو 1710 روز پیش گرفتم. 3 روز پیش بالاخره اومدم اینجا ساکن شدم. به هر زحمتی که بود! هنوز معلوم نیست چقدر می‌خوام اینجا بمونم؛ اما برای چیدنش خیلی دارم وسواس بخرج میدم. شاید انقدرها هم لازم نباشه. همیشه میگم که همچی از همون خشت اول باید سرجای خودش قرار بگیره و مرتب و منظم چیده بشه. [البته تو زندگیم کمتر تونستم اینو خوب مدیریت کنم.]

برای نوشتن تو این خونه زیادی دارم وقت میزارم و معطل میکنم. شاید انقدرها هم لازم نباشه که همیشه همچی خوب و حتماً سرجای خودش باشه. به هرحال . .

معتقدم وبلاگ باید مرتب باشه! مثل خونه؛ چون می‌خوام اینجا زندگی کنم.

حالا بفرمائین چای می‌خورین یا قهوه؟

نظرات (۲)

هر چی مرتبش خوبه
  • فروزان ❤️
  • خونه جدید مبارک باشه 🙂
    ایشالله همش از شادی و خوشی توی این خونه بنویسین.

    جاذبه خاک به ماندن می‌خواند، و آن عهد باطنی، به رفتن ..
    عقل، به ماندن می‌خواند و عشق، به رفتن ..
    و این هر دو را خداوند آفریده است تا وجود انسان در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا شود.
    | شهید آقا سید مرتضی آوینی (ره)

    دنبال کنندگان ۴ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید